Opsætning af smart home i dit hjem

Smart home-producten zijn in de meeste huizen een vaste waarde geworden. In dit verband wil je vaak ook diverse producten zo instellen dat ze het meest optimaal zitten voor wifi signaal of gewoon om het huis opgeruimd te houden.

Beslag/ophanging wordt zelden meegeleverd

In dit verband kan het moeilijk zijn om de juiste ophangingen te vinden voor de nu vele verschillende producten, als die er al zijn. Dit komt zowel door de snelheid waarmee ze op de markt komen als doordat de markt voor sommige modellen relatief klein kan zijn. Wanneer je dit combineert met het feit dat beugels zelden bij het product worden geleverd, kan het lastig zijn om de juiste beugel/ophanging te vinden. Het komt er daarom meestal op neer dat het product staat en zweeft op een tafel of plank waar net genoeg ruimte is.

Voordelen van het installeren van smarthome-producten

Zoals eerder vermeld, zijn er enkele voordelen om het smart home-product van de tafel/plank en op een muur of plafond te krijgen, waaronder:

  • Het zorgt voor een betere dekking
  • Je bespaart ruimte op de plank of tafel
  • Het product kan gemakkelijker "weggewerkt" worden achter bijvoorbeeld een televisie of tafel
  • U kunt gemakkelijker bij de producten komen als ze ergens in een la/kast liggen wanneer u het product niet gebruikt
  • Het wordt makkelijker om een geïntegreerd onderdeel van de woning te worden, bijvoorbeeld als je een inzetstuk gebruikt voor een Philips Hue dimmer switch zodat het eruitziet als een "normale" schakelaar

Wellicht kunnen wij u helpen

Ook als je wat uitdagingen hebt bij je zoektocht naar een muurbeugel/muurophanging kun je bij ons terecht. We hebben al verschillende ophangingen/fittingen in ons assortiment voor b.v. Google-, Apple- en TP-link-producten en we werken er actief aan om dit uit te breiden. Een van de voordelen van onze productiemethode (3D-printen) is dat we heel snel nieuwe ophangingen kunnen produceren. Dus als u een pasbeurt nodig heeft, kunt u ook eenvoudig contact met ons opnemen via de chat, ons contactformulier of e-mail. Dan kunnen we je hoogstwaarschijnlijk helpen, we zullen het in ieder geval moeten proberen.